fredagen den 30:e november 2012


God Eftermidda.... Här kommer lite ljus i mörkret från mig till er...!!! Håller på och tar fram Julsakerna det är 1a Advent på söndag Mys!!..Ska inte ha så mycket saker som ja brukar blir lite vita stjärnor .. kransar .. smågranar..!!! Kom nyss hem från Byggmax handlat massa plank som ja stog o sågade till där de va ingen värme precis.. Ska bygga på mitt lilla projekt som ja hittat på igår!!! Här gåre undan när nåt ska göras Ha ha haaaa!!!!! Ja längtar bara till våren för jag har massor m projekt på G som vanligt.. Huset ska lyftas  sen ska de byggas o muras o planteras massa saker på landet golven ska målas mm mm Sen blire prylbod Wiiieeee !!! Sen är ja grymt glad för träningen går kanonbra känns skönt när fett blir muskler.. Har nåra pyttekilon kvar sen är ja Back...!!!! Yees  ja gick ner 12kg förut men fick fel på köldkörteln o gick upp 6kg.. Meen nu är allt reglerat igen så ja har väl en 3 kvar som ska bort.. Åh de fixar ja lätt nu...!!! Näpp nu ska ja sluta babbla o fortsätta m mitt.... Senare blire Fredagsmys på Lejon Tjohooooo Massa kramar till er Alla

6 kommentarer:

Carina sa...

Hej Sussie!
Som vanligt är det underbart vackert hos dig. Du är superduktig, inte bara med inredning utan jag tänker på din träning, skitbra gjort! Men så har du en härlig inställning till livet oxå :) Jag blir glad av dig, ha en härlig helg!
Kramar Carina / Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Håller med ovan jag blir också glad av dej, Du är en hyvens tjej Sussie ja verkligen bra inställning till livet. Och din inspiration smittar fint du gjort m ljusen och brickan. Kramar Lena ps: skickat ett litet paket till dej idag

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka härliga projekt du har framför dig och grattis till viktminskningen!
Ha en finfin lördag!
Kram/Lena

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Meen Gullia Carina Tack!! för såå fina ord nu fick ja tårar... Åh du är världens kämpe... Goa goa du miljoner kramar till dig

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Meen Lena Gullia Tusen tack för dina fina ord mee..börjar snyfta.. Åh du ja ska springa hem o kika i brevis imorrn.... Va gulligt av dig nu blir ja nyfiken...Massa kramar till dig

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Lena ja älskar o ha projekt på G... Va vore livet annars ha ha.... kram önskar dig en fin advent