lördagen den 24:e november 2012



GooDagens Alla Goingar... Härliga lördag idag här kommer lite små bilder från mig.. Har inhandlat massa blomster & mina första Vita hyacinter..Sen har jag torkat massa äppelskivor.!!! Älskar min nya pärlspont som ja själv satt upp snart kommer nya hyllor med.....Jaa här har de vart mer än fullt upp igår va de invigning på en butik Undisputed i Huvudsta m Peppisar & Lussebullar Älskar deras tjejkläder lite Rockiga i min stajl....!! Åhh hitta en killjacka där ja bara vill haa ska sukta lite på den sen slår ja till.....!!!! Sen blev de fredasmyys på Lejon Vår favvorestaurang mitt emot värsta gänget va vi... Tack Alla för en trevlig kväll....Nää nu är det bara ladda om för kvällens bravader TjeejPartaj sen blire Garbo med dom Bästa Bästa......Lite shopping & sool först ..... Massa Kramar till er

10 kommentarer:

Ericas Vita Drömmar ♥ sa...

Hej vännen!
Vilka fina bilder. Och skålen med hyacinterna i lööööv it!
Önskar dej en fin lördag.
Kram Erica

Anonym sa...

Underbart fint du har gjort, Önskar dej en trevlig kväll med Kalas och tjejerna. Kram Lena

lallbacken sa...

Det är ju så juligt med äpperskivorna. Jag ska nog göra några jag också ;)
/mia

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Tack Gullia Erica.. önskar dig en fortsatt fin sönda kraam

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Tack Gullia Lena... kraam

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Jaa Mia gör det är såå fint.. kraam

Ett Vitare Hem sa...

Så vackra bilder!
Ha en fin vecka!
Kram/Lena

Anonym sa...

Hej jag vill följa dej på instragram sonen hjälpte mej igår och få till det. Kram Eva

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Tack Gullia Lena.. kraam till dig

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Åh va gullig son... Ja de e bara klicka på mig så du kan följa mig... kraam va trevligt