lördagen den 10:e november 2012




GooMorron Alla pigga & glada...Här vare uppe m tuppen.. Har vart iväg o hämtat ett jättefint gammalt handfat som ska kopplas in på landet så fiint är det.. Fick med mig till alla tillbehör bara o skarva på...Här kommer lite bilder från köksbordet just nu ser det ut så här Olivträdet o Jesus trivs bra här.. Jaha en grå dag var det idag men nu blire lite sol och en powerwalk.. Sen kanske de blir skogen ha ha haaa!! några killkompisar kör fyrhjulingar året runt får se om ja åker o kollar.. Alla som kommer skulle få varm glögg!! mys!!  Tack för hjälpen med boken en kompis har beställ flera ex för vi är några som vill ha den... Kram åhh ha en underbar helg för de ska jag ha

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar din stora burk så fin och jesus också. Trevlig helg Kram Lena

Tinas vita bo sa...

Vilken härlig zinkburk du har där!!
Me like!! :)

Ha en mysig helg
Kramis Tina

lallbacken sa...

Detta var ett tips, att ställa tvättbrädan på border ;)
/mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jesus och olivträdet samsas bra, så fint du gjort. Ska bli spännande och se handfatet om du visar. Till helgen ska jag lära mig köra fyrhjuling, ska bla ploga med den i vinter!
Kramar
AnnaMaria

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Tack Gulliga Lena kraam sussie

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Tack Goa Tina kram sussie

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Härligt m tips från varann..kram Mia

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Åhh va förtjust ja blev i din vaddflicka.. lycka till m fyrhjulingingen de e jätteskoj o köra.. kram sussie

Mitt vita hus och hem / Aina-Kristin sa...

Hej
Vad mysigt det blev, och ett hjärta runt halsen på Jesus, kärlek var min första tanke.
Trevlig helg.
Kram Aina-Kristin