söndagen den 4:e november 2012



Tjingeling Alla Bloggisar........Hoppas ni haft en underbar Halloween för det har jag Roliaste ever...!!!.. Här är lite bilder från mitt vardagsrum.. Har börjat lajka lite svart..!! Har fyllt på m massa ljus Älskar o tända massa ljus.. Såå Ljuskontot är högt just nu....Alltså igår var jag bjuden på Jordens Roliaste Halloween fest alla var utklädda De va så himla kul... Tack tack Alla som var där...!!! Näpp nu har jag ett stort projekt på gång huset på landet ska lyftas = höjas upp från backen.. Hua hua vilket jobb!!! Men göras ska det... Nej nej nu får det sluta regna för Powerwalk står på schemat.. Önskar er en fortsatt trevlig söndag & Vecka.. Kraaam

17 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fint med den svarta spegeln, den bryter snyggt. Hoppas du får ta din promenix utan regn.
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Jättefint med det svarta inslagen, köpte en svart julgris idag faktiskt jättefin var den. Hör av mig ang skåpet du skulle sälja. Kramar Lena

Tinas vita bo sa...

Supersnyggt med den svarta spegeln.
Härliga bilder! :)

Ha en fin kväll
Kram Tina

Anonym sa...

Riing har en present till dej. Sussi

Annes vita rum sa...

Tack för titten hos mig! har kikat runt lite i din fina blogg. ha en fin kväll..kram

Madame Edith sa...

Åh, vad roligt att jag hittade hit. Du har en JÄTTEFIN blogg :)

Kram/M

Anonym sa...

Vilken fin blogg ja hitta här. Kommer att följa dig. Med vänlig hälsning, Elsie

G:a Affären sa...

Vilket fint vardagsrum du har, jag håller med om att lite svart är inte dumt. Sedan gillar jag buckligt gammalt munblåst glas som jag ser att det är i de gamla fönstren.
Jag har varit in på din blogg tidigare men liksom tappat bort mig/dig, ändring på det!

Kramar
Cia

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Tack Annamaria.. Ska köpa mer svart kraaam sussie

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Åh va fint Lena.. Ja börjar mee köpa svarta saker.. kraam sussie

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Tack Gullia Tina... kraam sussie

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Taaack Gullia människa... kraaam

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Åhh Anne tack för titten hos mig... kram sussie

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Tack Gullia M.. kram sussie ska kika in hos dig o länka dig :)

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Tack såå mycket.. Trevligt att du tycker det.. kram sussie

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Cia ja har varit på din mee.. länka dig så ja kan kika in mycket mera..kraam sussie

HOUSE of ADELA sa...

Såååå fint du har det!! Vilken inspiration:)

Kram
Adela