lördagen den 8:e december 2012




Goo Midda... Goingar... Här har de varit uppe m tuppen.. Vart en tur i Södertälje m P & hämtat fönster och prövkört en bil... Här kommer lite bilder från mig gäller o passa på när solen är framme... Underbarare väder får man väl leta efter 2 minus & strålande sol... I Love!!!... Jag Älskar ju Vitt..!!!!  Nu är det bara ladda upp för kvällens bravader Stor partaj hemma hos mig.... Sen blire utgång sååklart.. Näpp nu ska jag iväg o shoppa lite Kramen till er Alla ses snart igen

14 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder du visar, ha en underbar advent. Kram Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Minus två och sol låter perfekt. Jättefina flaskor du har ljusen i.
Adventskram
AnnaMaria

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Tack Gullia Lena åh du tusen Tack för tavlan o kortet... Massor m varma kramar till dig från mig

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Tack Goa AnnaMaria... Kraam

Anonym sa...

Du är bäst ses på lördag.Sussi

camilla sa...

Så utrolig nydelige bilder...!
Skikkelig inspirerende:)!
Ønsker deg en nydelig uke:)Klem fra Camilla:)

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Ha haaaa jaa de kan du skriva upp att vi göör.... kraam

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Tack Camilla har du instagram vi e många bloggisar där nu?? kram till dig

lallbacken sa...

Hej Sussie. Vad fint du har gjort!!! Jesus står där så mäktig och beskyddande ;)
/mia

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Tack så mycke Gullia Mia... Önskar dig en fortsatt bra vecka...kraam

Anonym sa...

Hej vill gärna följa dej på instagram. Hälsn Inger du har det så fint

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fint!
Ha en fin vecka som kommer!
Kram/Lena

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Meen Inger klicka på mig... Såå säger ja jaa...kraam

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Tack Goaste Lena Önskar dig desamma.. Massa kramar till dig