söndagen den 6:e januari 2013


Halloj Bloggisar !! Här kommer en liten glimt från min köksbänk.... Vitt vitt Åh åter Vitt Älskar.... Hoppas ni har det bra så här efter alla helger.. Här är det bara fin fint... Ett antal kompisar har tjatat ett tag att ja ska ha Loppis hemma för jag har ju som sagt en heel del saker lite här o där... Så nu har ja bestämt mig de får välan bli så då da.... Ha ha haa har fått bra respons överallt o på facebook.. Så vi köör väl en Loppis home at mee m kaffe o dopp... Datum o tid kommer......!!!! Trevlans de ska bli..Näpp nu ska ja ska fortsätta m mitt målningsarbete sen blire en powerwalkare Stora Kraamen till er

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sussi fina bilder, Maila mej jag vill jätte gärna komma på din loppis. Kram Lena :-)

vita zara sa...

Hej Sussie.
Men så vackra bilder.
det är fint och vackert hos dig bara vitt och vad jag önskar jag kunde vara så där konsekvent, men en virrig hjärna kan inte det.
Jag tycker du är så begåvad.
Jag måste beska dig oftare nu.
Många kramar till dig.
Zara

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Jaa Lena maila kommer bli galet mycke folk... kraam

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Tack Gullia Zara .. Åh du som bor så himla fint.. Kraam

Parfum de Provence sa...

Beautiful picture in your blog! I like your home!
Michela